donderdag 31 januari 2013

Paul de Leeuw theatershow Poephoofd

Gisteren was onze trouwdag. Die verliep anders dan we achteraf eigenlijk hadden gewild. Dat kwam zo:
Mijn vriendin M. werd afgelopen jaar 65. Ze wilde graag eens naar Paul de Leeuw. Naar zijn Studio C. in Almere op een zaterdagmiddag. Nu vind ik Paul vaak leuk, maar niet altijd. En op zo'n zaterdagmiddag wordt je, als je pech hebt, er ook nog eens bij betrokken en daar had ik geen zin in. Dus stelde ik M. voor naar zijn theatershow te gaan. Daarin zouden we een heel andere Paul zien. Vond ze een goed idee.

In Almere kwam zijn show alleen op 30 januari, onze trouwdag. Dit heb ik uiteraard met Rien overlegd. Het was voor hem geen probleem. We zien elkaar toch de hele dag en de laatste 2 jaar deden we toch niets bijzonders op die dag.

Maar ik moet jullie zeggen: dit doen we niet meer! Niets te nadele van vriendin M. en het gaan naar Paul de Leeuw, maar NIET meer op onze trouwdag. We gaan er vanaf volgend jaar weer samen een leuke, gezellige dag van maken!



Wat we van Paul's show vonden??? Ik vond het in ieder geval wat tegen vallen. De show zat goed in elkaar, maar ik vond sommige dingen gewoon niet grappig. Wat hij goed kan is verhalen vertellen en mooie liedjes zingen. Sommige sketches vond ik briljant bedacht, maar de uitvoering er van viel tegen. We hebben wel een paar andere kanten van hem gezien, maar niet genoeg om het een fantastische show te vinden. En mijn vriendin? Die heeft alleen maar genoten!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten