dinsdag 22 november 2011

Prestigieuze prijs voor DIPP fotograaf Geert van de Ven!

Wij zijn supertrots op onze Geert, lief van onze jongste!!! (Lees het volgende artikel)

Fotograaf Geert van de Ven is in de prijzen gevallen. Tijdens de eindejaarsbijeenkomst op 20 november van het Dutch Institute of Professional Photography (DIPP), dé beroepsorganisatie binnen de
Portret-, Bruids-, Reclame en Bedrijfsfotografie, heeft Geert van de Ven
uit Nijmegen een prijs in de wacht gesleept.

Geert won tijdens de DIPP Award Competitie een derde prijs in de
categorie: Vrij Werk. De jury, bestaande uit een drietal
gerenommeerde fotografen uit Nederland, roemden Geert.'

 
“Na een aantal keer eerder genomineerd te zijn geweest in het verleden ben ik nu enorm blij dat ik dit jaar wel in de prijzen ben gevallen. Het is helemaal super dat het gebeurde in mijn favoriete rubriek, vrij werk. De foto’s die ik heb ingezonden waren combinaties van tekst en beeld die samen voor mij persoonlijk een gevoel uit drukken. Dat dit persoonlijk werk anderen ook aanspreekt en ik er zelfs mee in de prijzen ben gevallen geeft me het gevoel goed op weg te zijn met deze serie.”



Tijdens de feestelijke afsluiting, die werd gehouden in Bilderberg hotel ’t Speulderbos te Garderen, kreeg Geert uit handen van de voorzitter van de jury, Mich Buschman de belangrijke prijs uitgereikt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten