maandag 31 oktober 2011

65 jaar...

... ben ik gisteren geworden! Oud? Wel nee! Een jonge "oudere", dat klinkt beter.

We hebben het met mijn familie gevierd. Het was een gezellige, relaxte dag.
Vooral onze kinderen hebben me enorm verrast! 


De jongste kwam de hal binnen met een bos van 20 rode en witte rozen.
Daarna kwam Geert ook met 20 rode en witte rozen en
tenslotte onze oudste met nog eens 25 rozen!!!

    Totaal 65 heerlijk geurende rozen!!!
Jongens, wat was dat fantastisch!

Daarna kwam de tweede verrassing, waaraan mijn moeder 
ook heeft bijgedragen.
Een fotolijst met daarop afbeeldingen en teksten, die  
sloegen op de inhoud van een lieve kaart. Wat zat er in???
(Moeder en dochters kijken vol spanning hoe ik zal reageren.)



Twee theaterkaartjes voor de voorstelling 
van Lenette van Dongen "Hoogseizoen", waar we samen in november naar toe gaan en
twee kaartjes van Cabaretgroep Purper "Helden", die we in februari gaan bekijken!!!

Wat kunnen jullie me toch blij maken met onverwachte, originele kado's!
Dank jullie wel, lieve oudste, jongste, Geert en mam!

1 opmerking: